// RBR kunstarrangement 2019

Utstilling med Ketil Finne i Sandnes Kunstforening

Rogaland Bedriftskunstforeningsråd inviterer medlemmer til omvisning under utstillingen med bildekunstner Ketil Finne 27.august 2019, kl. 18. NB! Besøket på Finnes atelier arrangeres senere i høst.

MouStache 1, blyant, tusj og gouahe på papir
Finne har vært i kontakt med nærmere 70 private gallerier i løpet av over 40 år som kunstner. Rundt 25 av galleriene har representert ham. Finnes nest siste  utstilling var på nå avviklede Galleri Gann på Sandnes hvor han igjennom sitt  kunstnervirke hadde flere utstillinger, siste for fem år siden.

Finnes siste utstilling med 44 arbeider var i Skur 2  i Stavanger i april 2017. Bildekunstneren har overlatt salg av nyere arbeider til det internasjonale markedet, via nettet og Sunderø Gallery. Utstillingen i Skur 2 ble vist i galleriet, samtidig som de 44 arbeidene også ble lagt for salg på nettet.

Ketil Finne er blitt 66 år og levererer igjen til en separatutstilling .
5e992047-106b-4a7a-ab8b-3caff0f29222
Amy II, grafikk, tusj, hvit kull og gouasche på papir