// Høstaktiviteter med RBR i oktober og november 2021

Utstilling med Elin Melberg og foredrag på Hå prestegård tors 21.oktober

RBR inviterer til utstilling og foredrag med Elin Melberg på Hå prestegård tors 21.oktober kl 19:00

Bildet er fra et tidligere arrangement på Hå Prestegård med Rogaland bedriftskunstforeningesråd.
Utstilling med Elin Melberg og foredrag av Helga Nymann, Hå prestegård 21.oktober
RBR inviterer til utstilling med Elin Melberg og foredrag av Helga Nymann, Hå prestegård torsdag 21.oktober 2021, kl 19.00.  Gratis for medlemmer. Bevertning.

Heldags kunstseminar lørdag 30.oktober kl 08.30  i Stavanger
RBR arrangerer dessuten lokalt heldags kunstseminar lørdag 30.oktober kl 08.30  i Stavanger, Scandic City hotel. Mange kunstsforedrag innen tema: Kunstneriske veier i en utfrdrende tid" samt hyggelig felles lunsj og deltakeravgift kun kun kr 500.-. Du kan delta på felles middag og overnatte, men dette betaler du ekstra for selv.

Utstilling med Ketil Finne på Galleri Sølvberget torsdag 4.november
RBR inviterer også til utstilling med Ketil Finne på Galleri Sølvberget torsdag 4.november 2021, kl. 18:00..
Gratis for medlemmer.

påmelding: jof@nortrain.no

RBR styret ønsker deg hjertelig velkommen!