// Kunstforedrag med RBR november 2020

RBR inviterer til foredrag hos galleri BGE om Killi Olsen onsdag 18.november kl 18.00

Rogaland Bedriftskunstforeningsråd ønsker velkommen til foredrag om Kjell Erik Killi Olsen på utstillingen "Det banker på porten"

6f82f18f26ea908c769d13bcd01717df killi olsen
Velkommen til foredrag!
Onsdag 18. november kl 18.00 inviterer Rogaland bedriftskunstforeningsråd RBR til galleri BGE Contemporary Art Project i Stavanger for å oppleve Kjell Erik Killi-Olsen sin nyeste kunstutstilling «Det banker på porten».

Vi følger alle restriksjoner
Alle Covid 19 restriksjoner blir fulgt til punkt å prikke på dette arrangementet.

Foredrag og omvisning i utstillingen
Vi starter med et kunstforedrag av Trond Borgen, - der vi får følge Kjell Erik Killi-Olsen sin kunstkarriere, slik at vi bedre kan forstå hans kunst når vi etter foredraget får omvisning med Trond Borgen blant kunstnerens siste og nyeste kunstverk.
Påmelding til jof@nortrain.no. det er noen få ledige plasser.