// Studietur 2021 i Oslo

RBR arrangerer kunstsurfing i Oslo 9.-12.september

Rogaland bedriftskunstforeningsråd er glade for å kunne invitere medlemmer til kunstsurfing i fire septemberdager i hovedstaden. Turen er fullbooket og byr på mange spennende kunstopplevelser:

Besøk til Astrup Farnley kunstmuseum med RBR september 2021. Foto: Marit Vasshus
Kistefoss Museum og The Twist

Vi får oppleve Kistefoss kunstmuseum og skulpturparken der, og den vakre arkitektoniske «The Twist» som har mottatt attraktive priser. Videre skal vi oppleve vakker kunst fra Nasjonalmuseet på Blaafarveverket og spennende kunst på Vestfossen Kunstlaboratorium. Dette skjer på fredag 10.september.

Nasjonalmuseet på Dronning Sonjas KunstStall

Ankomstdagen torsdag 9.september skal vi besøke Dronning Sonjas KunstStall med en rekke kjente kvinnelige og mannlige kunstnere som til vanlig utstilles på Nasjonalmuseet.

Vi får omvisning på Astrup Farnley Museum på Aker Brygge og streifer innom Galleri Haaken og Galleri Brandstrup.

Høstutstillingen

Lørdag 11.september opplever vi Vigelandsparken og Vigelandsmuseet, flere galleriet, samt Henie Onstad kunstsenter. Søndag rekker vi å besøke Høstutstillingen før vendereis.

Vi kommer straks tilbake med informasjon om flere lokale arrangementer i Stavanger – regionen utøver høsten 2021.