// Kunstseminar 2020

Er du kunstinteressert?

Da kan du melde deg på RBR sitt spennende Kunstseminar 7. og 8.mars 2020 på Scandic Hotel Stavanger City. Her får du høre foredrag av kunstnere og kunsthistoriker.

tittel på verket:  ‘Det er mellom deg og utsikten’, 2018, olje på kryssfiner, installasjon. fotograf Istvan Virag. Copyright Maiken Stene.
tittel på verket: ‘Det er mellom deg og utsikten’, 2018, olje på kryssfiner, installasjon. fotograf Istvan Virag. Copyright Maiken Stene.
Kunstseminaret har manger års tradisjon i regi av Rogaland Bedriftskusntforeningsråd. Vi har et hyggelig og sosialt miljø i tillegg til kunstfaglig påfyll. Frokost, 2 lunsjer og middag er inkludert i avgiften. Vi minner om at Kunstseminaret er betydelig subsidiert av både RBR og Rogaland Fylkeskommune.

RBR Kunstseminar 2020 byr på et spennende program, med nye og interessante foredragsholdere. Vi ber deg ta en titt på et rikholdig program.
PROGRAM link

Vi tilrettelegger også for salg av kunst fra foredragsholdere. Og det er mulig å kjøpe lodd til RBR Kunstlotteri – hvor vi trekker flotte kunstgjenstander.

Bedriftskunstforeningsmedlemmer og andre kunstinteresserte er hjertelig velkomne!
Deltageravgiften for seminaret i 2020 blir for medlemmer:
 ·               deltagere uten overnatting                         kr. 1.900.-
 ·               deltager avgift i dobbeltrom                       kr. 2.500.-
·               deltager avgift i enkeltrom                          kr. 2.900.-

Hvis du ikke medlem, betaler du et tillegg på kr 500.- Seminaravgiften er subsidiert av Rogaland Fylke og RBR.

Hjertelig velkommen til årets spennende Rogaland Bedriftskunstforeningsråd RBR sitt kunstseminar!

Se vedlagte program

Påmelding:
Du kan melde deg på via epost: jof@nortrain.no

Med vennlig hilsen RBR

Kunstreise 2020
Sett også av 10 – 13 september 2020 – RBR Studietur med kunsthistoriker Frank Høifødt, Oslo, hvor vi blant annet skal besøke det Nye Munch Museet i Oslo.