// Kunstseminar 2020

Spennende kunstseminar 7.-8.mars 2020 i Stavanger med Rogaland Bedriftskunstforeningsråd

Du får høre foredrag med Helga Nymann, kunsthistoriker og daglig leder ved Rogaland Kunstsenter, omvisning på Tou Trykk med kunstkjenner Lise Flørli, innlegg med Maiken Stene og andre spennende kunstnere..

helga-nyman
Rogaland bedriftskunstforeningsråd inviterer til spennende kunstseminar lørdag 7. og søndag 8. Mars 2020 på Scandic Stavanger City hotel ved Tauferga i Stavanger sentrum.

Du får høre foredrag med Helga Nymann, kulturhistoriker og daglig leder ved Rogaland Kunstsenter og andre spennende innledere. Nymann foreleser om den globale kunstneren Chiharu Shiota, Berlin som har hatt utstilling i Kode, Bergen. http://kodebergen.no/en/exhibitions/chiharu-shiota og facinerende Yayoi Kusama, New York/ Tokio https://www.dn.no/d2/kunst/japan/henie-onstad-kunstsenter/yayoi-kusama/prikk-prikk-prikk/1-1-5578202, utstilt verden over og på Hennie Onstad kunstsenter.

Du kan lese mer om spennende kunstner  Maiken Stene her: https://magasinetkunst.no/2017/12/20/unge-og-lovende/

Vi skal også til Tou kunstsenter og Lise Flørli tar oss med på omvisning, demintrasjon av kunstteknikk mm der.

Flere kunstnere følger med foredrag. Kunstkjennere og hyggelig sosialt treff er også en del av helgeseminaret.
Du er hjertelig velkommen!

Spørsmål om påmelding: jof.nortrain.no.

Du finner program og påmeling her:
Påmeldingsskjema

www.bedriftskunstforeninger.no